تعطیلی حجم کثیری از پروژه های ساختمانی
نوشته شده توسط : آهن پرایس

به گزارش آهن پرایس مرجع اخبار بازار آهن، طی هفته جاری بازار آهن آلات روند بدون تنشی را طی کرده است و جز نوسانی اندک در قیمت برخی اقلام در اکثرمبادی ثبات قیمت ها را شاهد بوده ایم . این روند ممکن است نشأت گرفته از اخبار منتشر شده پیرامون شکل گیری بازار متشکل ارزی تا پایان خرداد ماه سال جاری باشد که در صورت محقق شدن این امر بازار با دو جبهه ی همزمان کاهش میزان تقاضای ارز و افزایش عرضه آن مواجه می  نماید.  این  اتفاق می تواند نوید بخش کاهش نرخ ارز در بازار غیررسمی و در پی آن تداوم سیر نزولیقیمت اهن آلات در هفته‌های آینده  باشد.

اگرچه جمعی معدودی مخالف ایجاد بازار متشکل ارزی به علت پیامدهای منفی احتمالی آن در اقتصاد کشور می باشند اما اکثریت جامعه معتقد هستند که ایجاد بازار متشکل ارزی می تواند در ساماندهی بازار ارز و تعادل بخشی  بهتر این حوزه کمک شایانی کند چرا که عدم کنترل و مهار نرخ ارز تا کنون ضربات سنگینی را به بدنه ی اقتصادی کشور و معشیت مردم وارد کرده است.

در آغازین ساعات اعلام قیمت های روز جاری  در بازار آهن شاهد ثبات قیمتی در حوزه های  نبشی و ناودانی، میلگرد آجدار و تیرآهن می باشیم که تداوم این روند می تواند متقاضیان بازار را نسبت به تکمیل مراحل خرید خود متقاعدتر نماید و آن ها را از صف انتظار کاهش قیمت خارج کند.  طی ماه های اخیر تاثیر نوسانات نرخ ارز در بهای آهن آلات مصرفی به حدی رسیده بوده که سبب تعطیلی بسیاری از پروژه های ساختمانی و هم چنین کاهش حجم تقاضای در بازارآهن شد؛ به طوری که تنها متقاضیان خرید آهن به این بازار را در این برهه ی زمانی، صاحبان پروژه هایی تشکیل می دهند که مقید به اتمام پروژه در زمان بندی  مشخص، می باشند.

برای اطلاع از قیمت روز آهن آلات در کانال تلگرام آهن پرایس عضو شوید.

 

 




:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 خرداد 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: